Saturday, May 19, 2012

Oh My !!

Slepas tinggalkn kwan2 tCs. Rindulerr teramat sngt..Sampaikan masa kt mukah pun saia nie ter-call2 kt diaorg haha. Org bz call Bf , saia bz call myGf. haha. Mula2 kt Uitm Mukah , saia tak sehappy kt tCs huhu. xtau knape eyh ?? Tyme orientasi pun masih ingat lagi saia nangis msa fmily saya nk balik bintulu. nangis tuh sampai lah ke dewan. sampai saat tue saia ditegur oleh yg bnma Mary hekhek. Mary yg kni mjdi temanss sejoli haha. Bermulalah pknalan dgn Mary huhu. Satu kelas lagi tuhh ! best . haha :) Malangnyer, dorm xsamer le.. Kat dorm pun mula so boringgg.  Tiada Kawan :( so sad. Mary plak kt dorm lain .uh~ dan yang menyedihkan lagi Mary xtend plak. Sunyi bagai kan dalam perahu keseorangan di meja. tiada suara ya jegitss haha :( rindu plak nk nangis sama2 tyme study Chem. Oh my Chem ! tak pena2 stdy Chem, tiba2 bagai durian runtuh yg x dmnta plak yg runtuh haha. Kemudian, saia mula bkwan dgn iNa, dia yg sllu temankn saia. pergi tapau. hihi.. jalan2.. dan lama klamaan temass saia pun btambah huahua. Na~ Daung~ Ubong~ hihi . Na sma dorm ngn saia. haha.. mkin lama bgulai mkin "jegitss" hihi. ukai jegitss jai nemu . haha ^_^nk tengok pic kami tak ?? huhu? nie dierr.




smua girls dlm pic nie kwn2 saia huhu. cma xda pic Mary .so soryy mary...

 
Ladang Kita :)
Setiap Jumaat mmg kite pergi ladang . Pesstyme tue. uh~ mcm nenek ja upa haha. 'Cali mai gamal cda ya bkebun. haha.' team kami Mary, Amin, Daung, Ubong, Dyg, Uding, Drwin n Aku . haha. mcm2 ragam apabila buat kerja masing2 hihi :) sempat jgk mbik gmbr .. take a look :)

My group
(Fie, Rina, Dyg, Win, Amin)

 
sempat jgk take pic haha 
sedang sibok mlakukan kerja masing2 hihih .fuhh. panass .hihii



Sekian saja utk sem nie :)